Pyreneeën - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Mieke Ligthart - WaarBenJij.nu Pyreneeën - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Mieke Ligthart - WaarBenJij.nu

Pyreneeën

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

03 September 2014 | Spanje, Zubiri

Ik zie dat mijn eerste verslag niet is opgelagen, we hebben de pyreneeën bedwongen, alleen maar stijgen in dichte mist.
Het was zwaar maar ook heel bijzonder.
Het een prachtige tocht, en zijn we zeer trots dat het best wel goed is gegaan.
Iedereen is hier met hetzelfe doel dus we spreken veel mensen en met sommigen hebben we al een goede band opgebouwd, Ralph en Debbie uit Canada, Ricardo uit Brazilie en ach zoveel meer mooie mensen.

• 03 September 2014 - 23:07

Jacqueline:

Weet je? Een van die mooie mensen ben jij! Veel succes en de hitte zal later in het seizoen wel minder worden.

• 04 September 2014 - 08:29

Corina:

Heey Mieke, maak je wel wat foto's van al dat moois onderweg? Wat heerlijk dat jullie het fijn hebben met elkaar. Geniet en pas goed op jezelf. Hopelijk spelen de blaren niet teveel op.

Veel plezier en ik blijf je volgen op 'waar ben jij nu'.

Liefs Corina

mooie ervaringen

25 September 2014

Cruz de Ferro, bergen

20 September 2014

Leon, einde van de meseta

16 September 2014

eindeloos
Mieke

Samen met Maria lopen we de pelgrimsroute naar Santiago de Compostela. 29 augustus vertrekken we met de trein vanaf Rotterdam naar Bayonne en dan nog een uurtje met het boemeltje naar Saint Jean Pied de Port. De 30e starten we met de wandeling en hopen na 6 weken aan te komen in Santiago.

Actief sinds 13 Aug. 2014