genieten - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Mieke Ligthart - WaarBenJij.nu genieten - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Mieke Ligthart - WaarBenJij.nu

genieten

Door: Burgos

Blijf op de hoogte en volg Mieke

11 September 2014 | Spanje, Zubiri

Zit ik toch gewoon te genieten in een heerlijk schuimbad in een hotel in Burgos. We nemen morgen een dagje vrij, heerlijk, lekker de stad bekijken en uirusten. Vandaag een route gelopen met een klimmetje (ja ja inmiddels zijn het klimmetjes geworden!) over losse stenen, boven op de berg een prachtig uitzicht over Burgos, temp. Viel mee en er stond een lekker briesje. Aangekomen zijn we gelijk naar het hotel gegaan en ingecheckt, konden nog niet op onze kamer, dus dan maar een terrasje pakken, ojee wat is het leven slecht.!!!! Straks heerlijk uit eten en het nachtleven van Burgos in. Gister ook een goeie dag gehad, even 3 bergen beklommen, er was lekker wat schaduw en weer dat windje. Geslapen in een klooster, nou dat was de slechtste accomodatie waar we hebben gelogeerd, 20 man opeen krap zaaltjr,stapelbedden en matrassen op de vloer, bed totaal doorgezakt, dus het was draaien geblazen. Douches waren zo zo en het eten kwam van de gaarkeuken, maar goed alles heeft zijn charmes
Gister gesproken over de onvriendelijk heid van de Spanjaarden,mijn ongelijk is gelijk gebleken, we logeerden in een auberge met fantastische mensen, heerlijk gegeten en top gastvrijheid, zo zie je maar weer.

• 11 September 2014 - 19:19

Saskia Steur:

YES, Mieke, zo ken ik je weer. Lekker genieten, en dat hebben jullie wel verdiend na al die kilometers!!!! Geniet van alles, volgens mij is dit een life-changing event ;-)
    <3 Saskia

mooie ervaringen

25 September 2014

Cruz de Ferro, bergen

20 September 2014

Leon, einde van de meseta

16 September 2014

eindeloos
Mieke

Samen met Maria lopen we de pelgrimsroute naar Santiago de Compostela. 29 augustus vertrekken we met de trein vanaf Rotterdam naar Bayonne en dan nog een uurtje met het boemeltje naar Saint Jean Pied de Port. De 30e starten we met de wandeling en hopen na 6 weken aan te komen in Santiago.

Actief sinds 13 Aug. 2014