Leon, einde van de meseta - Reisverslag uit El Toboso, Spanje van Mieke Ligthart - WaarBenJij.nu Leon, einde van de meseta - Reisverslag uit El Toboso, Spanje van Mieke Ligthart - WaarBenJij.nu

Leon, einde van de meseta

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

20 September 2014 | Spanje, El Toboso

21 e dag en einde van de meseta, hoe mooi de eerste dagen waren hoe saai en eentonig de laatste. Veel gelopen langs karrensporen langs N wegen, gelukkig kwamen we soms door leuke dorpjes en spraken we leuke mensen langs de route.de alberges zijn prima, vooral diegene in een parochie huis, met zijn 57 en in slaapzalen, hij werd gerund door vrijwilligers die erg gastvrij waren, heerlijk gegeten die avond, linzensoep / schotel dat kon ik er niet uithalen. Nu zijn we in Leon en nemen we een dagje rust. Mor weer verder en dan weer de bergen in. Het is fris met af en toe een regenbuitje, vandaag maar even een goede regenponcho gekocht

• 20 September 2014 - 19:46

Lieke :

Oh, wat een respect voor jullie. Nu komt langzaamaan ook het slechtere weer jullie kant op. Ik blijf jullie op de voet ( hoe passend ) volgen.
    Heel veel succes!!!
    XXXX Lieke

• 21 September 2014 - 10:53

Eric:

Hoi Miek,

Zet door, wij, de fam, zullen vandaag ( de 21ste, de dag voor de 22ste!!!! sept) even toosten op je, voor een goed verder verloop van je prachtige maar zo te lezen regelmatig zware tocht.
    Heel veel succes,

Eric

• 25 September 2014 - 12:15

Perry:

Hoi miek,

al weer enkele dagen niets van je vernomen. Gaat het nog?
    Als ik je verslagen zo lees, denk ik dat het ondanks dat het erg zwaar is, wel heel leuk is.
    Hoe lang is het nog?
    Volgend jaar Nijmegen?
    Succes nog op de rest van je voetreis.

Per

Leon, einde van de meseta

16 September 2014

eindeloos
Mieke

Samen met Maria lopen we de pelgrimsroute naar Santiago de Compostela. 29 augustus vertrekken we met de trein vanaf Rotterdam naar Bayonne en dan nog een uurtje met het boemeltje naar Saint Jean Pied de Port. De 30e starten we met de wandeling en hopen na 6 weken aan te komen in Santiago.

Actief sinds 13 Aug. 2014