aangekomen in Santiago - Reisverslag uit Úbeda, Spanje van Mieke Ligthart - WaarBenJij.nu aangekomen in Santiago - Reisverslag uit Úbeda, Spanje van Mieke Ligthart - WaarBenJij.nu

aangekomen in Santiago

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

07 Oktober 2014 | Spanje, Úbeda

Na een prachtige week door Galicie zaterdag de 4 e eindelijk aangekomen in Santiago de Compostela. Galicie was prachtig, echt een verademing na de meseta. Het was vooral lopen door prachtig landschap, leek veel op Engeland, muurtjes, glooiend boerenland, veel door boerendorpjes en boerenplaatsen gelopen, veel op en neer, fantastisch. ' smorgens starten wemeestal in de mist, en een graad of 7, maar de temperatuur liep na 11.00 uut op na boven de 24 graden, ook de mist verdween dan. Zaterdag aangekomen in Santiago en dan ontmoet je gelijk mensen die je onderweg bent tegen gekomen. De canadese vrienden zagen ons en het weerzien was geweldig. Samen het pelgrimscertificaat opgehaald en een borrel gedronken. ' savonds met 17 man uiteten, en afscheid van iedereen genomen, ieder ging zijn eigen weg. Zondag na de dienst met de bus naar Finisterre om het einde van de wereld en de zonsondergang te zien, 1 nacht gebleven, het weer werd echter slechter en we besloten weer terug te gaan naar Santiago, 3 uur met de bus. Nu 3 dagen een appartement gehuurd met keuken dus dat is mooi, donderdag gaat onze vlucht naar Nederland, ik kan niet wachten. Heb zin om mijn verhalen te vertellen en iedereen weer te knuffelen.

• 07 Oktober 2014 - 17:30

Saskia Steur:

Lieve Mieke, wat een geweldige prestatie, en wat zal het heerlijk zijn om deze pelgrimstocht met succes hebben volbracht! Ik wens je nog drie prachtige dagen in Spanje. Goede reis terug naar Nederland met een life-changing ervaring erbij! Hugs, Saskia

• 07 Oktober 2014 - 17:46

Arie Ligthart:

Wat een mooi verslag van je daar hebben we al dagen naar uit. Gekeken.
    We zijn blij dat je het gedaan hebt tot een goed einde wat we. Niet hadden ver wacht maar een
    Ligthart geeft niet zomaar op.
    Lieverd tot vrijdag dan willen we het hele. Verhaal van je horen.
    Dikke knuffel van ons

• 07 Oktober 2014 - 19:19

Eric:

Hoi Mieke,

wat een geweldige prestatie en war zal je een prachtige ervaring achter de rug hebben. Ben trots op je dat je het hebt volbracht en ben thuis zeer benieuwd naar al je verhalen .Misschien tot donderdag op Schiphol, hangt een beetje af hoe laat je terug komt.

Eric

• 07 Oktober 2014 - 20:28

Judith:

gefeliciteerd met het volbrengen van deze monstertocht.
    Alle training, energie die het gekost heeft, blaren zijn niet voor niets geweest.
    Mooie ervaringen, prachtige wandeltochten, leuke contacten onderweg etc.
    Ben benieuwd naar je uitgebreidere verhalen.

• 08 Oktober 2014 - 11:01

Lieke:

Gefeliciteerd!!! Geniet van je avontuur dat je nooit meer zult vergeten. Knap werk!